poniedziałek, 31 stycznia 2011

it.polish :O hehehe

"Witam,
Erasmus i mam potrzebę badania 9 credidti (I
uczestniczyła w zajęciach bardzo trudna i dla mnie niemożliwe
zdać egzamin). Byłem w swoim studentom nie uczestniczy
Oczywiście, ale w moim University (Uniwersytet w Łodzi Polska) Mam teraz
tego kursu, ale miałem dwa semestry temu Antropologii Kulturowej.
Moje koleżanki i Maria Małgorzata Orlica Krych powiedział, że być może
Antropologia, ponieważ mogą go (?) byłoby miło.
E "możliwe?"


jest to treść maila którego poprosiłam żeby przetłumaczył mi google traduttore
ahahahaha umarłam :D




a to z nudów: po lewej ludzik z mozzarelli, po prawej z kinder sorpresa, a na środku wiśniowy cukierek który dostałam w podarku jako invisibile regalo podczas świątecznego party na via G.Modena (cukierków było dużo ;o)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz